Richard Galliano i Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego RadiaBielska Zadymka Jazzowa
50 lat w branży muzycznej to powód do świętowania! Richard Galliano świętował swój jubileusz na Bielskiej Zadymce Jazzowej w Katowicach. Z towarzyszeniem Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia jazzman wykonał koncert Astora Piazzolli ("Aconcagua") oraz własną kompozycję "Madreperla", której każda z trzech części - tango ostinato, melancholijna ballada i karaibski mazurek - jest hołdem dla artysty bliskiego sercu Galliano, a także instrumentu, który mu towarzyszy.