Francja szuka szczepionki na koronawirusaARTE Reportage
Specjalna jednostka 30 badaczy, w tym wirusologów, biologów i chemików, pracuje w Instytucie Pasteura w Lille (Francja), aby w możliwie najkrótszym czasie znaleźć lek farmakologiczny przeciwko koronawirusowi. Kronika wyścigu z czasem.