Na rewersie mapy - Xi Jinping i koronawirusChiny w Arktyce: sekretne ambicje
Dlaczego Chiny próbują za wszelką cenę rozpocząć działalność w Arktyce? Wysyłają tam ekipy badawcze, biznesmenów i specjalistów od turystyki. Czy to zwykłe naśladowanie Europejczyków, Amerykanów i Rosjan, czy dalej idące ambicje?