SkupieniePsycho
Dla osób z deficytem uwagi nawet codzienne wydarzenia - takie jak spotkanie czy zakupy - mogą stać się wyzwaniem. To zaburzenie metabolizmu mózgu, o którym mówi się, że hamuje odbiór dopaminy w mózgu, jest przedmiotem wielu uprzedzeń. Dziś coraz częściej diagnozowany u dzieci, nadal jest niedoceniany u dorosłych.