360° Świat bez granic - Peloponez: Pasja do rolnictwaCzekając na śnieg
Śnieg – zimowa magia, kosmiczny pył i biała cisza. Przyglądamy się przez lupę jego lodowym strukturom i badamy, co znaczy dla roślin i zwierząt. Czy w przyszłości będziemy musieli się pożegnać ze śniegiem? Czy globalne ocieplenie uczyni go coraz rzadszym gościem naszych zim?