Richard Galliano i Ron CarterBielska Zadymka Jazzowa
1 marca 2020 roku Katowice stały się na jeden dzień światową stolicą jazzu. Ron Carter i Richard Galliano, dwie gwiazdy współczesnej sceny jazzowej, spotkali się tutaj na niezwykłym koncercie.