Jezioro Łabędzie
W swoim spektaklu „Nomad” choreograf Sidi Larbi Cherkaoui przenosi nas na środek pustyni. Jest to możliwe dzięki jedenastoosobowej ekipie tancerzy, którzy czynią magię na scenie. Odtwarzają to, co najbardziej fascynujące i najmroczniejsze w pustynnym życiu nomadów.