Okręty podwodne: mit głębin
Zbudowane ze stali, skomplikowane maszyny naszpikowane techniką i orężem: okręty podwodne od dziesięcioleci imponują swoją zaawansowaną konstrukcją i przerażają siłą niszczenia. Przez propagandę okrzyknięte "cudowną bronią", owiane legendą niezwyciężoności. Jednak rejsy w ciasnej stalowej rurze często kończyły się śmiercią załogi.