Emotiko-nation
Pochodzące z Japonii emotikony szybko wpadły w ręce gigantów Doliny Krzemowej, którzy kolorują nimi nasze ekrany. Udajemy się do Kalifornii, by zbadać tajemnicze konsorcjum Unicode.