Ukraina: Wiosna w Kijowie
Od 2018 roku 27-letnia Zarifa Ghafari jest burmistrzynią miasta Majdan Szar pod Kabulem. Jest najmłodszą, ale także pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję w prowincji Wardak. W Afganistanie rzadko widuje się kobiety na odpowiedzialnych stanowiskach. Wielu mężczyzn wrogo odnosi się do Zarify.