Ukraina: Wiosna w Kijowie
Ludność cywilna, uwięziona między armią turecką i syryjską w regionie Idleb, próbuje jakoś przetrwać do końca konfliktu. Wojsko syryjskie, wspierane przez Rosję i Iran, nieustannie bombarduje to terytorium, aby je odzyskać. Ekipa syryjskich reporterów ARTE relacjonuje dramat ludzi uwięzionych w Idleb.