"America First" (1/3)USA Trumpa
„America First” – takim hasłem Donald Trump zdobył Biały Dom w 2017 r. Na arenie międzynarodowej szokował brutalnością postaw i nieobliczalnością decyzji. Odkrywamy dyplomatyczne kulisy ery Trumpa. W tej części: o tym, jak Trump wycofał się z porozumienia paryskiego i stwarzał zagrożenie dla NATO.