Rewolucja klasy średniejPrzyszłość żółtych kamizelek
Vanessa, Pierre i Anne-Lise należą do niższej klasy średniej. W 2018 roku dołączyli do Żółtych Kamizelek i spotkali się na protestach na rondach - symbolach anty-Macronowych demonstracji. Niepewna sytuacja klasy średniej i jej strach przed upadkiem społecznym skłoniły ich do wyładowania swojej złości, a jednocześnie do zastanowienia się, jak mogłoby wyglądać bardziej sprawiedliwe społeczeństwo. Opowiadają o swoich lękach i zmartwieniach, a także o wspólnym pragnieniu zmiany Francji poprzez połączenie sił.