Toxic Tour - Włochy: zabójczy turkusSpotkania z historiąRama czyni obraz
Obrazy zawsze oglądamy zbyt szybko. Jednak ich widok chwyta i przykuwa naszą uwagę. Jednak czasem niewystarczająco zauważamy to, co go ogranicza, okala, definiuje. A co jeśli obrazy czytalibyśmy od brzegu, od złoconych ram, które w naszych muzeach są zwyczajową ozdobą?