Toxic Tour - Włochy: zabójczy turkusSpotkania z historiąHełm kolonialnej opresji
Epoka kolonialna to okres, w którym po podróżach następowały podboje, a po eksploracji – eksploatacja. Istnieje pewien przedmiot, który unaocznia tę mroczną przemianę. To hełm tropikalny, nakrycie głowy białego człowieka w Czarnej Afryce. W jaki sposób stał się symbolem kolonialnej opresji?