Toxic Tour - Włochy: zabójczy turkusSpotkania z historiąRewolucyjne topory epoki Neolitu
Zainteresowanie gładkimi siekierami epoki neolitu oznacza eksplorację najbardziej decydującej rewolucji w historii ludzkości: karczowania lasów, narodzin rolnictwa, siedzącego trybu życia, handlu i pojawienia się elit społecznych u początków pierwszych państw.