Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaSpotkania z historiąLustro, odbicie nas samych
Lustereczko, powiedz przecie... Jaką historię ma nam do opowiedzenia... nasze odbicie? Historyk i znawca literatury codziennej Philippe Artières wyjaśnia historię lustra, zwanego też „psyche”. Dzięki temu wynalazkowi w XIX wieku ludzie po raz pierwszy mogli zobaczyć się od stóp do głów... Jak wpłynęło to na nas samych?