Spotkania z Historią
W XVII wieku morza przemierzały wędrowne narody – członkowie i członkinie wspólnot pirackich. Kojarzy nam się z nimi czerwona lub czarna flaga z czaszką, zwana Jolly Rogerem. Zabieramy Was w podróż z historykami i ekspertkami, by z bliska przyjrzeć się pirackiemu życiu.