Jak głosują zwierzęta?
Innowacyjne badania ukazują społeczności zwierząt w nowym, zaskakującym świetle. Wśród wielu gatunków władza należy do ludu. Grupy liczące dziesiątki, a nawet setki osobników, wspólnie podejmują decyzje.