Demokracja w świecie zwierząt
Wiele zwierząt żyje pod rządami przywódców. Według ostatnich badań ich władza nie jest jednak tak niepodzielna, jak sądzono. Dokument pokazuje, jak organizują się zwierzęta w parkach przyrody Afryki, gdzie współpraca nie jest jedną z opcji, lecz koniecznością.