W sierpniu ubiegłego roku oczy całego świata zwróciły się ku płonącej Amazonii. Wiele ludzi zrozumiało wtedy, jak cennym zasobem jest ten największy las deszczowy na świecie. Jednak dla nielegalnych handlarzy drewnem, Amazonia to jedynie obiekt grabieży. Wycinając cenne drzewa, pladrują rezerwaty rdzennych mieszkańców. Ci ostatni zaczęli się buntować i bronić swojego terytorium.