Brazylii przewodzi „tropikalny Trump” Jair Bolsonaro, który odniósłby ogromne korzyści z ewentualnej reelekcji Donalda na prezydenta Stanów Zjednoczonych. Zarówno konserwatyści, populiści, jak i zaprzeczający zmianom klimatycznym, obaj przywódcy mają żywotny interes w jednoczesnym zachowaniu władzy, potwierdza Carlos Nobre.