Wojna informacyjna
Protesty w Białorusi, które na początku były reakcją na nietransparentne wybory prezydenckie, przerodziły się w wojnę informacyjną. Nasza korespondentka Kseniya Halubovich pyta Białorusinów i Białorusinki, co myślą o obecnej sytuacji w kraju.