"To nasze dzieci!"Białoruś: kronika rewolucji (25 września)
Protesty w Białorusi trwają już od ponad miesiąca. W tym odcinku poznajemy historię syna aktywistki, który został zabrany do sierocińca bez wiedzy rodziny. Nasza korespondentka, Kseniya Halubovich, relacjonuje nam sytuację w Mińsku.