Protesty ogarniają całe miasto
W Białorusi bunt nie słabnie. Mieszkańcy i mieszkanki różnic dzielnic Mińska wymyślają własne formy protestu. Wielu mówi, że sa szczęśliwi, bo nigdy dotąd nie widzieli takiego zjednoczenia narodu.