Edukacja narzędziem oporu
W Białorusi wiele osób zdecydowało, ze w ramach solidarności z protestującymi nie pośle dzieci do szkoły. Nasza korespondentka Kseniya Halubovich relacjonuje nam sytuację w Mińsku.