Polska a NATO
Obecność żołnierzy NATO w Polsce i krajach bałtyckich znacznie wzrosła od czasu aneksji Krymu do Rosji. Rząd Polski przekonał amerykańskiego prezydenta do zbudowania bazy wojskowej na terytorium Polski. Był nawet gotów nazwać ją Fort Trump...