Ukraina: Cyrk bez zwierzątARTE Reportage
Ta wiadomość uderzyła jak błyskawica: od 2020 roku w Ukraińskich cyrkach nie wolno już wystawiać dzikich zwierząt. Znani cyrkowcy Julia i Mikołaj Kotzirev, bohaterowie cyrku państwowego dawnego Związku Radzieckiego, czują się zdradzeni tym nowym zakazem.