Florence Porcel o efekcie cieplarnianymTime to Question
Wszędzie słyszymy o efekcie cieplarnianym. Jednak co to właściwie jest? Popularyzatorka nauki, Florence Porcel, w przystępny sposób wyjaśnia ten mechanizm i jego przyczynę. Zwraca też uwagę na to, jak długo ignorowaliśmy fakt, że nasza planeta się nagrzewa.