Świat według Xi JinpingaAborcja - paczki ratujące życie
Każdego roku na całym świecie dokonuje się 51 milionów aborcji. Mimo to aborcja nadal jest nielegalna w wielu krajach, a 23 000 kobiet co roku umiera w wyniku aborcji przeprowadzanych "na czarno". Holenderska lekarka dr. Rebecca Gomperts założyła Women on Web 15 lat temu, udostępniając aborcję kobietom na całym świecie poprzez przepisywanie i wysyłanie pigułek aborcyjnych.