Wikipedia - demokratyczna utopia czy stracona szansa?20. urodziny światowej encyklopedii
Wikipedia jest niezrównanym hołdem złożonym ludzkości. To największa praca zbiorowa na świecie. Od 2001 roku łączy ludzi, którym przyświeca szlachetny cel: demokratyzacja wiedzy. Dziś Wikipedia to największa encyklopedia świata. Zawiera ponad 50 milionów artykułów i jest nieustannie rozwijana przez zastępy anonimowych autorów i autorek. Jednak dlaczego Larry Sanger, jeden z założycieli Wikipedii, jest dziś jednym z jej największych krytyków?