Algieria - bez limitu
Pochodzący z Isser w Algierii Haiper urodził się ze skoliozą i niepełnosprawnością kończyn dolnych, którą lekarze jeszcze pogorszyli podczas operacji. Dzięki wyjazdowi do Francji i odkryciu modeli pomocowych, takich jak Bboy Junior, znalazł siłę, by stać się sportowcem na bardzo wysokim poziomie z jedynym credo „żadnych wymówek”.