Francja/Algieria - Podwójna siła
Dwukrotny mistrz świata, Bboy Lilou wygrał BC One 2005 i 2009 reprezentując odpowiednio Francję i Algierię, dwa kraje, z których pochodzi. Po udziale w największych międzynarodowych konkursach, wygrywaniu i ocenianiu, teraz podróżuje po Afryce, aby promować breakdance i młode talenty.