Bboys & Bgirls Africa (1/7)
Jeśli jest jedno miasto, które uosabia gospodarczy i kulturalny boom w Afryce, to jest nim rozległe Lagos, największa metropolia na kontynencie. Miasto, które dało nam Nollywood i Afrobeat, włamuje się teraz na scenę breakedance'u. Cruxy stoi na czele rewolucji African Bgirl Power, gatunku zdominowanym przez mężczyzn.