Bboys & Bgirls Africa (1/7)
Goma, małe miasteczko na dalekim wschodzie Demokratycznej Republiki Konga, znajduje się na skrzyżowaniu wielu krajów, konfliktów i społeczności w tym regionie Afryki. To także miasto Faraja i Rinha Crew, którzy postanowili budować przyszłość kraju za pomocą tańca i akcji kulturalnych.