Bboys & Bgirls Africa (1/7)
Niekwestionowany mistrz Bboyingu w Algierii, D12 musi stawiać czoła politycznym kaprysom swojego kraju: regularnie kwalifikował się do międzynarodowych turniejów, jednak algierski rząd zawsze odmawiał mu wiz wyjazdowych. Czy kiedykolwiek będzie mógł rywalizować na światowej scenie?