Bboys & Bgirls Africa (2/7)Maroko - Power Moves
Od betonowych płyt gorących przedmieść Casablanki po międzynarodowe zawody - załoga Lhiba Kingzoo położyła podwaliny pod sportowy breakdance, zyskała międzynarodową sławę i zainspirowała całe pokolenie marokańskich bboyów. Kosztem wielkiego poświęcenia jeden z nich, Lil Zoo, zostanie mistrzem świata, wygrywając prestiżową nagrodę BC One w 2018 roku.