Bboys & Bgirls Africa (1/7)
Podczas apartheidu czarnoskórzy w więcej niż trzyosobowych grupach mogli zostać aresztowani przez policję. Jednak to nie powstrzymało Bboyów z Kapsztadu, którzy opracowali własną wersję breakdance. To właśnie w ostatnich godzinach apartheidu w Kapsztadzie pojawił się breakdance, pobudzony przez Emila i Tanswella Jansenów. Powołując się na spuściznę Zulu Nation Afriki Bambaataa, dwaj bracia stworzyli grupę Black Noise, hip-hopową flagę tej nowej południowoafrykańskiej młodzieży epoki Mandeli.