Gacha Gacha (1/9)
Kto postanowił, że niegrzecznie jest pokazywać palcem? Na pewno nie Japończycy! W Japonii "yubisashi kakunin", dosłownie "wskaż i sprawdź", to sposób podkreślania działań i słów gestami, aby wzmocnić ich przekaz. Wyglądać do może dziwnie, ale w rzeczywistości jest to owoc sumiennych badań akademickich - "yubisashi kakunin" utrwala w pamięci działania, minimalizuje błąd ludzki i nadaje odpowiednie tempo usługom.