Gacha Gacha (1/9)
W Japonii Daruma to lalka przynosząca szczęście, która spełnia życzenia Japończyków. Postać buddyjska przedstawia mnicha Bodhidharmę, który przywiózł na archipelag nauki zen. Raz w roku podczas „Matsuri” w świątyni Jindai-ji odprawiany jest mu rytuał. Japończycy życzą sobie wtedy zdrowia, szczęścia, sukcesu i fortuny.