Gacha Gacha (1/9)
Uprzejmość w Japonii to mechanika ciała mierzona z dokładnością co do milimetra: ukłon o nachylenia 15 stopni nazywa się "eshaku", 30 stopni to "keirei" a 45 stopni - "saikeirei". Kąt ukłonu wyraża intensywność pozdrowienia, które może być wyrazem szacunku, przywitania, przeprosin, podziękowania, poważania dla przełożonych i starszych. Ten ukłon, zwany "ojigi" to dosłownie "honorowy ceremoniał wyrażający szacunek".