Gacha Gacha (1/9)
W Japonii, według Shinto, wszystko ma duszę, nawet kurz. Miejsca publiczne są więc nieskazitelnie czyste, a niezliczone ręce niestrudzenie pracują nad tym, aby miasta lśniły. Jednak w surowych zakątkach Tokio znaleźć można też i miejsca zapuszczone, brudne nazywane Fukidamari… „sercem pyłu”.