Gacha Gacha (3/9)Dżingle, melodia Tokio
Japonia to imperium dźwięków i...dżingli! To miasto to gigantyczne wesołe miasteczko, coś pomiędzy pozytywką a automatem do gier. Tu wszystko świeci, miga, dzwoni, by sygnalizować, ogłaszać, przyciągać nasz wzrok. Nieustannie docierają do nas bodźce. Gdy służą transportowi publicznemu i przebijają się przez zgiełk ludzi, dżingle nie są już tylko sygnałami, ale znakami. Mają też swoich kolekcjonerów i oczywiście twórców jak Shiozuka.