Washlet, japońska toaleta
W Japonii „washlet” łączą zachodnie toalety z japońską higieną. Są szeroko rozpowszechnione w całym kraju i koncentrują w sobie najbardziej zaawansowane technologie w dziedzinie higieny. Sprytna synteza komfortu i czystości, stają się niezbędne dla każdego, kto ich spróbuje.