Maroko
Rap istnieje w Maroku od jakichś 20 lat, ale pierwsze raperki pojawiły się dopiero niedawno. Choć nie jest im łatwo na scenie zdominowanej przez mężczyzn, silnie zaznaczają swoją pozycję radykalnymi i kąśliwymi tekstami. Poznajcie marokańskie gwiazdy, raperki Khtek i Krtas Nssa.