Girlhood: kobiety rapu
Dee Koala i Dope Saint Jude – obczajcie te raperki z Kapsztadu! Choć są daleko, odnajdziecie siebie w ich historiach. Obie tryskają energią i inwencją w łączeniu angielskiego z ojczystym językiem isiXhosa.