Truman Burbank / Kurdish Paradise / Realizm magicznyTracks
W dzisiejszym odcinku „Tracks”: w Erbil, Miami Bliskiego Wschodu, spotykamy artystów kurdyjskiej sceny muzycznej / Kompozytorka Christina Kubisch od 50 lat uchwyca najbardziej niezauważalne dźwięki codziennego życia / „Realizm magiczny” w teatrze / Paryski łyżwiarz i humorysta Truman Burbank.