Sztuka za oknemGimnastyka
Wszyscy spędzaliśmy dużo czasu przed oknem podczas lockdownu, jednak artyści robili to od zawsze! Od malarstwa flamandzkiego po Hitchcocka, w jaki sposób okno rozjaśniło historię sztuki?