Być jak Dana Scully
300 lat temu kościelny pogrzeb aktora był... dość utrudniony. W XVII w. francuski teatr był w pełnym rozkwicie. Król przepadał za Corneille'em, Racine'em i Molierem. Lud parł do teatrów, ale Kościół miał inne zdanie. Księża porównywali aktorów do prostytutek, grozili im ekskomuniką, a Molierowi odmówili kościelnego pogrzebu. Skąd ta nienawiść?