GimnastykaDlaczego mamy tremę?
Ach, ci artyści! Tacy pewni siebie, piękni i silni nim wejdą na scenę, w światło reflektorów! Fałsz! Myślimy, że mają wprawę, jednak nawet wielkie gwiazdy, jak Ella Fitzgerald czy Sarah Bernhardt, znane były z panicznego lęku przed publicznością. Skąd się bierze trema? Czemu służy? A zwłaszcza: czy da się ją pokonać?